22 Ocak 2014 Çarşamba

21.01.2014 diyetin 2.günü

bugün biraz daha alıştım, kendimi çok fazla aç hissetmiyorum. diyet yapmak zorunda olduğumu düşünmek yerine fit bir bayan olacağımı  düşünerek mutlu olmaya çalışıyorum. 74 kilo ile başladım allahın izni ile  60 kiloya düşeyeceğim inşallah.
bugün kahvaltıdan önce yeşilçay içmedim çünkü dün içtiğimde biraz midem ağrıdı o yüzden içmek istemedim.
kahvaltı: 1 adet antep peyniri
               7 adet yeşil zeytin
               1 adet haşlanmış yumurta
               1 dilim domates
               1 bardak çay

ara öğün: 1 çay bardağı süt
                1 adet kepekli galeta
                1 adet elma

öğle: 1 kepçe mercimek çorbası
         1 şiş kıyma
         1 dilim kepek ekmeği
         1 bardak ayran

ara öğün : 1 çay bardağı süt
                 1 adet kepekli galeta
                 1 adet elma 
akşam : 1 kase yoğurtlu bakla
              4 kaşık bulgur pilavı

ara öğün : 10 tane leblebi
gün içinde 2 kupa bitki çayı ve 3 bardak su içmişm  işin yoğunluğundan su içmeyi unutmuşum :))






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder