21 Ocak 2014 Salı

20.01.2014 diyet başlangıcı

63 kilo ile hamile kaldım 79 kilo ile doğum yaptım. doğumdan 1 ay sonra dr kontrolüne gittiğimde 68 kiloya düşmüştüm. kilo veriyorum diye çok sevinmiştim ama ''emir doymuyor sen yemek yemiyorsun''  diye annemle kayınvalidemin baskısını size anlatamam. sonuç itibariyle çok kısa zamanda verdiğim kiloları geri aldım. neysee 2 aydır kendi kendime uğraşıyorum tabii arada bir de kaçırsam da az yiyordum bir türlü kilo veremedim. herkes bana fazla kilon yok niye taktın bu kadar desede olmuyor arkadaşım kendimi mutsuz hissediyorum giydiklerimi kendime yakıştırmıyorum. 
bu kez çok kararlıyım umarım eski halime dönebilirim.gelelim dün neler yemişim.

*kahvaltıdan 2 saat önce 1 kupa yeşil çay içerisine karanfil ve tarçın.
kahvaltı : 1 kibrit kutusu beyaz peynir
                7 adet yeşil zeytin
                yarım tane az pişmiş yumurta
                1 adet açık şekersiz çay
  
ara öğün 10.00-10.30 :
1 çay bardağı süt (sütün içerisine 1 ç.k tarçın, 1 ç.k kakao kan şekerini dengelemesi için)
1 galeta

öğle : 4 kaşık şehriye çorbası
          1 tabak z.yağlı ıspanak
          1 parça tavuk
          1 kase yoğurt

ara öğün:
1 çay bardağı süt (sütün içerisine 1 ç.k tarçın, 1 ç.k kakao kan şekerini dengelemesi için)
1 galeta
1 adet salatalık

akşam : 1 adet tavuk but
              1 bardak ayran

ara ögün : 4 adet diyet bisküvi
                 2 adet meyve demişti ama ben kaçmak yaptım hemde ilk günden :) 10 tane leblebi ve 5 tane badem yedim.
gün içinde 3 kupa tarçınlı yeşil çay içtim. 1,5 lt su tükettim. 2,5 lt içmem lazımdı ama içemedim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder