21 Ocak 2014 Salı

dr oetker wolke kek

bu aralar işin yoğunluğu, emirin dişi, gelen misafirler derkeenn blogumda birşeyler paylaşmaya fırsat bulamadım. kilom almış başını gitmiş :( hafta sonu diyetisyene gittim 'gavur giyeti' diye bir tabir varya aynen öyle bir diyet listesi verdi. bende haftasonu kendime izin verdim canımın isteyeceği yasaklı şeyleri yedim ve dün( 20.01.2014 pazartesi) itibariyle diyete başlamış bulunmaktayım.
neyse gelelim uzun zamandır yapmak isteyipte yapamadığım dr oetker wolke kek. yapılışı çok kolay lezzetine diyecek yok :) hem de çok hafif. 1 dilim yedim ama ikinciyide yemek ile yememek arasında gidip geldim :) işte resimleri.. üzerine pudra şekeri ve tarçın serptim çok lezzetli oldu tavsiye ederim.








4 yorum:

  1. deneyeceğim canım :) eline sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. beğeneceğinden eminim canım :) teşekkür ederim.

      Sil
  2. ya reklamlarda her defasında içim gidiyor
    sünger gibi
    ama denemedim hiç :)
    bende bu ara diyet yapıyorum hiç denemesem mi acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. eğer diyet yapıyorsanız denemeyin çünkü dayanayıp fazla yiyebilirsinz :) bu diyet konusunda da allah yardımcımız olsun :) sizi bu konuda gerçketen çok takdir ediyorum.

      Sil