15 Ocak 2014 Çarşamba

emirin dişi çıktı :)

küçük prensim tam 5ay 15günlüktü yani 25 ekim tarihinde alt iki dişimiz aynı anda çıkmıştı. tabi biz bunu farketmediğimiz için emiri doktora götürdük. hiç birşey yemek istemiyordu sürekli salyaları akıyordu uyku düzenimiz şaşmıştı birazda kilo vermişti neden olduğu tahmin edebiliyorduk aslında ama yine de doktora götürelim dedik muayene sırasında fark ettik ki oğluşumuzun dişi çıkmış :)
neyse bu arada üst dişleride şişmişti bugün patlar yarın patlarda çıkar dişleri derkeeen arası 2,5 ay kadar açıldı. 8 ocak sabah uyandık bana gülücükler saçıp cilveler yapıyordu ki bir de baktım üst dişimizde çıkmış :) ama üst dişi alt dişinden daha zor çıktı. ishal kusma uyku düzeninden eser kalmadı sürekli ağlıyor hiç birşey onu mutlu etmiyor. sürekli ''icik , ceee'' yapınca çok gülüyordu şimdi yapıyorum ağlıyor  bu zamana kadar hiç pişik olmamıştı. ishalden dolayı pişik oldu poposunda küçük yaralar oluştu bu yaraları iyileştirebilmek için pişik kremi yerine zeytinyağı kullandım bir kaç gün içinde iyileşti çok şükür. diş için jeller varmış doktorumuza sorduk kullanmanızı istemem deyince biz de doğal bir yöntem tercik ettik. Karafili robotta çekip diş etine az miktarda sürdüm. biraz rahatladı çok huysuzlanınca yarım kaşık CALPOL veriyorum. şimdilik böyle idare ediyoruz. bakalım köpek dişleri çıkınca ne yapacağız allah yardımcımız olsun :)
biraz zor ama bu güzel duyguları herkesin yaşaması dileği ile iyi akşamlar arkadaşlar..

4 yorum:

  1. :) minik kuşş Allah analı babalı büyütür inşallah canım daha nice güzel anları birlikte paylaşırsınız evladınla sağlıklı bir ömür birlikte olursunuz inşallah.

    YanıtlaSil
  2. amin ianşallah canım benim çok teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  3. insallah biran önce tamamlar diş cıkarma evresini. Opun benım yerimede kocaman. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah canım teşekkür ederim. Hoşgeldiniz bloğuma emiri de kocaman öptümm

      Sil