27 Şubat 2014 Perşembe

gratis alışverişim

son zamanlarda takip ettiğim bebak acı badem sütü makyaj temizleme mendili.. bu ürün hakkında güzel yorumlar vardı bende merka ettim aldım ve çok beğendim bu ikinci paketim. özellikle göz makyajımı temizlerken kullanıyorum ve iyi temizliyor.. birazcık kuru bir mendil cildim hassas olduğu için yüz makyajımı oğluşumun şampuanı ile yıkayarak temizliyorum :) bebak ın diğer ürünlerinide merak ediyorum kısmet olursa eğer onlarıda deneyeceğim..

 body care duş jeli avakado&zeytinyağı.. bu düş jeli %40 indirimli ürünler arasındaydı 1000 ml 5 tl..
kokusunu çok beğendim güzel bir ürün cildimi yumuşacık yaptı.. hinsitan cevizi ve vanilya olanıda çok güzelmiş ama kalmamıştı.. duş jeli bitince bir de onu denemek için alacağım..

 clean bright oxygen bubble mask.. temiz ve aydınlık oksijen köpük maskesi.. denemek için aldığım ve çok beğendiğim güzel bir maske ayrıca çok eğlenceli.. 2 kullanımlık bir maske kremsi yapıya sahip yüzünüze sürdüğünüz sırada traş köpüğü gibi köpüren yumuşacık güzel kokulu maske.. kuru cilde uygulanıyor sürdükten sonra nazikçe 30-60 saniye masaj yapıldıktan sonra durulanıyor. banyo öncesi uyguladım bu ürünü cildime aydınlık bir görünüm sağladı.. tavsiye edeceğim ürünlaer arasındadır..


8 yorum:

  1. Hıc kullanmak nasıp olmadı bebak urunlerı:(

    YanıtlaSil
  2. bende şimdilik mendili kullandım sadece ama diğer ürünleride denemek istiyorum canım

    YanıtlaSil
  3. Bebak ürünlerini ben de merak ediyorum, fakat sanıyorum ki suya dayanıklı göz makyajını pek çıkarmazlar? Benim rimeli sökmek resmen dünyanın en zor işlerinden :)

    Bebeğiniz çok tatlı maşallah. Takipçiniz oldum, bana da beklerim :)

    http://vintage-witch.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. biraz kuru bir mendil olduğu için çıkarmayabilir canım. teşekkür ederim :) bende hemen geldimm :)

    YanıtlaSil
  5. duş jelinden ben de kullanıyorum canım hatta bitmek üzere çok bereketli bir duşjeli güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canımi dediğin gibi bereketli maşallah :)

      Sil
  6. Ay Emire nazarlar değmesin maşallah. Ben krem kullanamıyorum . alerjim var .Paylaşım için çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, bloguma hoş geldiniz :)

      Sil