3 Şubat 2014 Pazartesi

bi kaç günlüğüne diyete mola verildi

herkese iyi akşamlaarr :)
perşembe gününden bu yana rahatsızım bi anda tepe takla olduk oğluşumla birlikte.. nasıl olduğunu anlayamadım.. o kadar da dikkat ediyordum oğlum için ama sakındığımdan dolayı hasta olduğunu düşünüyorum. yavrucağın hiç tadı kalmadı yeni yeni toparlanıyordu. iştahsız burun akıntısı öksürük hepsi bi anda bastırdı.. aman sizde dikkat edin hasta olmayın..
bana gelince  hem öğünlerimi azalttım hemde kullandığım ilacın etkisinden dolayı bünyem zayıfladı soluğu hastanede alıverdim. 3 tane serum 10 iğne yazdı dr ama hala toparlanamadım haftasonu pek dinlenemedim bugünde  işe gelmek zorundaydım derkeeenn hala elimde mendil iş yapmaya çalışıyorum..neyse ki mesai bitmek üzere eve gidince hemen uyuyacağım.. toparlanana kadar diyet ara vereceğim. haa bu arada 2kilo 300gr  kilo vermişim bunuda söylemeden geçemeyeceğim :)
herkese sağlıklı huzur dolu iyi hatalar dilerim :)
bitki çayı içmeyi unutmayınn :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder