19 Şubat 2014 Çarşamba

garnier 3'ü 1 arada

garnier 3'ü 1 arada temizleme, peeling, maske.. bu ürünü uzun zamandır kullanıyorum ve şimdide sizlerle paylaşmak istedim.. daha önce bi çok ürün kullandım ama hiç birinden pek memnun kalmamıştım.garnıerı peeling ve maske olarak kullanıyorum temizleme etkiside çok güzel. ayrıca siyah noktalara da iyi geliyor. içindeki mentol sayesinde cilde ferahlık katıyor. içindeki tanecikler cildi tahriş etmiyor en azından. daha once kullandığım bazı ürünler cildimi tahriş etti ve kuruttu. garnier 3'ü 1 arada bitmek üzere tekrar alıp kullanacağım ürünler arasında.. sizlere de tavsiye ederimm fiyatıda çok uygun 15 tl ye almıştım :)





2 yorum:

  1. canım sen pahalıya lmışın bu ürünü ben bimden 10 tl ue aldım.
    ama gerçekten çok güzel bir ürün ben genelde banyoya girerken uyguluyorum.
    sevgiler :)

    YanıtlaSil
  2. ürünü uygun fiyata aldım diye sevinmiştim ama sen daha uyguna almışsın ne yapalım artık bi dahakine bende bimden alırım :) teşekkür ederim..

    YanıtlaSil