15 Ağustos 2014 Cuma

tavuk sote

haftanın son mesai gününden herkese merhabaa :)
haftasonu geliyor diye seviniyorum ama yarın bir sürü iş beni bekliyor önce temizlik sonra alışverişe gideceğiz kayınvalidemle.. düğünümüz yaklaşıyor oğluşumla bana ciciler alacağız :)
geçen hafta sonu pratik birşeyler yapayım dedim aklıma tavuk sote geldi hem emirde tavuk çok seviyor hemde çabuk pişiyor.

malzemeler :
2 adet tavuk göğsü
1 adet kırmızı biber
1 adet soğan
1 tutam tuz
1 tutam kekik
1 tutam kırmızı biber
hazırlanışı : tavukları küçük küçük doğradım çok az tavaya zeytinyağı ilave edip biraz pişmesini bekledim, daha sonra doğramış olduğum kırmızı biber, soğan ve baharatları ilave edip pişmesi için tavanın ağzını kapatım. 10-15 dk sonra soğan ve biberde pişmişti.
yaklaşık 30-35 dk da hazırlayabileceğiniz kolay bir yemek..








2 yorum: