19 Ağustos 2014 Salı

gratis alışverişi ve denediğim ürünler hakkında yorum

eşim çok fazla deodorant kullanıyor gratise bu kez eşim için gittim ama kendim içinde birşeyler de  aldım tabi :)
nivea ve rexona deodorant çok beğenerek kullandığı ürünler.. ter kokusunu ciddi derecede önlüyor
nivea güneş kremini emir için aldım hatta tatile gidersek bende kullanırım diye düşünüyorum.. cildim çok hassas.. 2 adet nivea ürün alana plaj çantası hediye ediyorlar.. ürünlerin altında kaldı çanta tekrar resim çekemedim :) ama rengi çok güzell
garnier  göz makyaj temizleyici çok merak ettiğim bir üründü eve geldim hemen denedim ve çok beğendim çok yağlı değil ve güzel temizledi makyajımı
foot factory mint ayak bakım ürünü denemek için aldım ve denedim çok güzel nane ferahlığı veriyor ve ayaklarımı yumuşacık yaptı severek kullanıyorum..
küçük kutudaki kremi çok sevdim kokusu çok güzel 1 tl ye aldım..
duru parfümü denemem için hediye ettiler ama henüz kullanmadım
otacı bitki özlü şampuan merak ettiğim ürünler arasındaydı denedikten sonra yorumumu paylaşacağım..
şimdilik aldıklarım bu kadar siz neler aldınız :)




12 yorum:

  1. iyi günlerde kullan canım ;ayak kremi benimde hoşuma gitmişti

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım, bende çok beğeniyorum özellikle de kokusu :)

      Sil
  2. emir çok tatlı :) gelecek yazılarınızı bekliyorum...

    YanıtlaSil