21 Nisan 2014 Pazartesi

gaziantepte nerde ne yenir1

blogumda nelere yer versem diye düşünürken bir Gaziantepli olarak ''nerde ne yenir'' köşesine fırsat buldukca yazmaya karar verdim. eşim gurme olduğu için türkiye genelinde nerde ne yenir diye herkes soruyor bende bu durumdan yararlanarak size de bilgi vermek istedim. tabi benim için çoğunlukta yazılar Gaziantep olacak.. umarım beğenirsiniz..Gelelim size nereyi önereceğime.. PİRZOLACI CAHİT haftasonu gittik eşimle çok beğendim.kebab çeşitlerinde de vardı ama özellikle pirzolayı tercih ettik. lezzetini anlatmam mümkün değil yemeniz lazım:)
her konuda mekanı çok beğendim mezeler çok güzeldi, garsonların ilgisi, mekan sahibinin kapıda güler yüzle karşılaması veee yemetken sonra tatlı olarak ikram edilen kömürde pişmiş peynirli helva muhteşemdi.
internet siteleri varmış bakmak isterseniz   http://www.pirzolaci.com/   









12 yorum:

  1. ne güzel gezmişsiniz! çok istiyorum ben de Antep'e gidip bu muhteşem yemekleri tatmayı:))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben gaziantepte yaşıyorum :) bu lezzetleri kesinlikle tatmanız lazım

      Sil
  2. Of of canım çekti! :))

    YanıtlaSil
  3. afiyet olsun, antep e gelirsek aklımızda bulunsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim, bu pirzolacı gibi bir çok güzel yer var kısmet oldukca yazmaya devam edeceğim :)

      Sil
  4. Gaziantep'e gittiğimde et yemediğimden ötürü baklava ve sebzeli yemeklerden tatmıştım. Hepsi süperdi. Ama en çok sevdiğim sabah kahvaltısında yenen katmerdi. Tabiki Katmerci Zekeriya Usta'da:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aa kesinlikle orası çok güzel, keşke et yeseniz bu lezzetler bir başka çünkü :) sevgiler..

      Sil
  5. mmm belli güzel. Bir gün yolum düşerse İnşaallah..

    YanıtlaSil
  6. geçen sene mart sonu antep teydik harikaydı nerde ne yenir kısmını bilmem heryerde herşey yenir orda hepsi okadar harikaki antepte bayıldık ...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kesinlikle çok haklısınız ama bazı özel yerler oralarıda keşfetmek gerekiyor :)

      Sil