31 Mart 2014 Pazartesi

tartolet yapımı

pratik ve lezzetli şeyleri seviyorum, haftasonu marketten denemek için aldığım tartolete eşimle bayıldık. 5 dakikada hazırdı ve misafirlerime yapacağım tatlılarım arasında. içerisinde 18 adet tartolet var ve 1 pakette krema. 1 bardak süt ile kremayı mikser ile çırptım ve kaşık yardımı ile hamurun içerisine kremayı  koydum. meyve olarak çilek ve muz tercih ettim. siz farklı meyveklerde kullanabilirsiniz. hamuru biraz sert kıtır kıtır yapılışında ılık süte batırabilirsiniz diye yazıyordu ama ben süte batırmadım. kıtır olarakta güzeldi.ertesi gün  bir tane yediğimde kremanın sütünü emmiş ve yumuşamıştı.işte detaylı resimleri..














12 yorum:

  1. Ben bunların hazır satıldığını hiççç bilmiyordum kiii! Süpermiş, tam benlik, hem koaly hem de lezzetli. Çok teşekkürler bilgi için ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ne demek canım rica ederim, kesinlikle denemenizi tavsiye ederim..

      Sil
  2. çok leziz görünüyorlar, ellerine sağlık ;)

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık :) bloğumda çekiliş var beklerim

    YanıtlaSil
  4. bende denemiştim muz kokusu alıp götürüyoer insanı...........

    YanıtlaSil
  5. ben meyveyi koyunca birde çikolataya batırıyorum, hem meyve taze kalıyor, hemde çikolatalı da ayrı güzel oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyi fikir aslında teşekkür ederim, bide öyle denerim :)

      Sil
  6. Migros'ta görmüş, alıp almama konusunda tereddüt etmiştim, tam not aldıysa denerim:)). Süte azıcık batırırım sanırım ben bu ipucunu da almış oldum;) 7,80 miydi fiyatı sanırım öyle birşeydi. Farklı sunumlar için pratik bir seçenek;) teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. denemenizi tavsiye edeim fiyatını bende o şekilde hatırlıyorum çok pahalı değildi. farklı şeyler denemeyi seviyorum.. bloguma hoşgeldiniz sevgiler..

      Sil