4 Mart 2014 Salı

dünyanın en yaşlı insanı

biraz önce haberleri okuyordum ve sizinle de paylaşmak istedim, haberi okuyunca çok şaşırdım. yüzündeki çizgiler, yumuk yumuk olmuş yaa acaba yaşlanınca bizdemi böyle olacağız

Ye, uyu, dinlen'

116 yılın sırrı



Bu çarşamba günü 116 yaşına basacak dünyanın en yaşlı insanı Misao Okawa, The Telegraph gazetesine uzun yaşamanın sırrını açıkladı: “Yemek ye. Uyu. Dinlenmesini bil”

Kraliçe Victoria’nın tahtta bulunduğu ve İspanyol Amerikan Savaşı’nın sürdüğü  yıl dünyaya gelen Japon kadın, günde üç büyük yemek yediğini, gece en az sekiz saat uyuduğuna dikkat çekerken hiç önemli bir hastalık geçirmediğini belirtti. En mutlu anları sorulduğunda Dünyanın en Yaşlı Kadını, 1919 yılında evlendiği ve 3 çocuk sahibi olduğu zaman en mutlu günlerini yaşadığını söyledi.

kaynak: www.hürriyet.com.tr

4 yorum:

  1. ay masallah canım benım ya sevımlılık abıdesı..ayrıca oglusuna bayıldım bayıldım

    YanıtlaSil
  2. teşekkür ederim tatlım, hoşgeldin bloguma :)

    YanıtlaSil
  3. ziyaretin için teşekkür ederim canım.her zaman beklerim.takipteyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben teşekkür ederim canım hoşgeldin :)

      Sil