14 Ocak 2015 Çarşamba

gratis yılbaşı indirimi alışverişi


lorealin ürünleri hakkında güzel yorumlar duyuyordum, rimel ihtiyacım vardı baktım ki indirimde hemde makyaj temizleme suyu yanında.. bu fırsat kaçmaz dedi satış yapan bayan :) bende hemen aldım rimelini çok beğendim en kısa zamanda uygulamalı bir resim paylaşacağım..
 ikisi bir arada olan loreal rimel ve makyaj temizleme suyu 29,90tl
benri makyaj temizleme diskini ise 1,90 tl ye aldım
rexona eşim için aldım 6,90 tl
nivea deodorantkokusuna bayılıyorum :) 15,90 tl
maybellıne bb krem denemek istediğim bir üründü 16,99 tl fiyatı çok uygundu
vee vazgeçilmez ojem.. flormar 352 numara.. her bittiğinde yeniden alınan bir oje rengini çok beğeniyorum..
şimdilik alışverişim bu kadar.. siz neler aldınız :)

16 yorum:

  1. Lorealin rimelinden bende aldım, çok severek kullanıyorum
    fiyatı çok uyguna geldi gerçekten

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen öyle canım, hem uygun hem de kaliteli bir ürün.. iyiki almışım dedim :)

      Sil
  2. Benimde rimel ihtiyacım vardı bunu alırım sanırım çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. indirimde girince almanı tavsiye ederim :)

      Sil
  3. Merhaba iade-i ziyarete geldim takipteyim! Sevgiler :D

    YanıtlaSil
  4. Bu rimeli ben de çok merak ediyorum resimleri de sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en kısa zamanda paylaşmaya çalışacağım canım :)

      Sil
  5. Merhaba, blogunuzu çok beğendim ve takibe aldım bende blogumda kitap çekilişi başlattım katımlarınızı bekliyorum sevgiler. http://feracelihanimkiz.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hoşgeldin canım, bende geliyorum sana :)

      Sil
  6. Çok iyi bir alışveriş olmuş, güzel günlerde kullanılsın. Ben o inirimleri kaçırdım, biraz da bilerek, bir parça fren uyguluyorum kendime, çünkü yeni yıl zamanı bir başlıyorum almaya sonra sevgililer günü yok bahar indirimleri derken hep alınmış ve bazen kullanılmamış ürünlerle tamamlıyorum koca seneyi bunu farkettim de ama ihtiyaçsa kesinlikle yeni yıl indirimleri kaçmaz;)
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. her kadının yaşadığı indirim problemi :) bende inidrimleri görünce dayanamıyorum ama bazende kendimi frenlemeye çalışıyorum :)

      Sil
  7. supermıs ben de lorealın rımellerınden cok memnunum :)

    www.kuzununannesi.com

    YanıtlaSil
  8. Can I include a portion of your post to my blog?Awesomely written article and great illustrations as well!Find Weight
    Formula 41 Extreme
    loss help here with our free weight loss tips.Finden Sie günstige FerienhäuserThanks for making the effort to make clear the terminlogy to the newbies!http://www.strongmenmuscle.com/formula-41-extreme/

    YanıtlaSil