7 Temmuz 2014 Pazartesi

the body shop alışverişi

geçen haftalarda eşim eğitim için İstanbula gitmişti gelirken bana the body shoptan şampuan ve gözenek sıkılaştırıcı krem ihitiyacım vardı onları almış.. ne kadar mutlu oldum anlatamam.. merak ettiğim bir markaydı en kısa zamanda deneyip düşüncelerimi paylaşacağım..
şampuanın kokusuna bayıldım bakalım etkisi nasıl olacak
 Raınforest volume : hacim veren şampuan..





çay ağacı gözenek sıkılaştırıcı.. nasıl kullanılcağı konusda araştırma içindeyim.. bilgisi olan arkadaşlardan gelen fikirlere açığım  :)

11 yorum:

  1. Güle güle kullan canım..Bende severek kullanıyorum the body shop ürünlerini,Duş jelleri bir harikaa...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. duş jellerini denk gelirsem eğer alırım canım, teşekkür ederim canım :)

      Sil
  2. Güle güle kullan canım ikisini de :) kremin nasıl kullanılacağı belki body shopun sitesinde yazıyordur :) Bende body shopun body butter ve duş jellerine hayranım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ürünler kaliteli gerçekten, sitesine baktım ama pek bilgi edinemedim..
      teşekkür ederim :)

      Sil
  3. Güle güle kullanın bende duş jellerini ve vücut losyonlarını çok severim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. iyice merak etmeye başladım duş jellerini :) teşekkür ederim ..

      Sil
  4. şampuanla ilgili yorumlarını bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. en kısa zamanda kullanmaya çalışacağım canım bende merak ediyorum :)

      Sil
  5. When you write something on my blog when most residents would prefer.
    I would like to chat with a friend, trying to write.
    Thank you for your lovely thoughts

    YanıtlaSil