16 Mayıs 2014 Cuma

1 yaş doğum günü hazırlıkları devamı

doğum günü temamızı pek oturtamadım gibi ama elimden geldiği kadar arabalı bir tema seçtim ve uygulamaya çalıştım. temaya buradan bakabilirsiniz. site sahibine çok teşekkür ederim bizlere böyle kolaylık sağladığı için. beğendiğim temayı indirip yazdırdım. daha sonra fırsat buldukca kesip bir kenarda hazırda beklettim. bunları hazırlamak çok zevkliydi benim için..
bu arda bana bu konuda  bana yardımcı olan güzel anne deniz hanım a çok ama çok teşekkür ederim..
 çerçeveyi hazırlarken baktimda ne kadar değişmiş :)
 
 kapı süsü hediye gelmişti wmir doğduğunda, kullanmak nasip oldu :)
 pastaların üzeri için çıkarığım bu yazıları word dosya ya koyalayıp üzerine yazıları yazdım. çıktı yaptıktan sonra kestim,
 iyiki doğdun yazısınıda aynı şekilde yaptım..
 peçete üzeri için çıkardığım bu kağıtları kestim. peçetenin enine göre ayarlaıp prit ile yapıştırdım.
 kürdanları kağıtların tam ortasına gelecek şekilde ayarlayıp bantla yapıştırdım.



harfleri tek tek kalın bir üzerine bant ile yapıştırdım, küçük mavi mandallar ile perdeye astım.

10 yorum:

  1. tüm hazırlıklar heyecan harika iyi ki doğmuş Emir ... süslemelerde tema da çok hoş olmuş peçetesine bayıldım sizi mimledim ''tag'' ladım cevaplarsanız çok sevinirim ayrıntılar blogda sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkür ederim :) hemen bakıyorum canım sevgiler

      Sil
  2. Süslemeler çok güzel olmuş canım ellerine saglık...İyiki doğmuş emir....Mutlu senelere inşallah
    http://morlumutfak.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim canım, hoşgeldin bloğuma:)

      Sil
  3. Ellerinize sağlık pek çok organizasyon şirketine taş çıkarmışsınız ben de bunlarla uğraşacak vakti olmayan annelere yardım ediyorum blogumda kız ve erkek çocukları için fikirleri bulabilirsiniz =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkür ederim elimden geldiği kadar yapmaya çalıştım, sizin için ne güzel bir uğraş.. bu iş gerçekten çok zevkli yaparken çok iyi anladım.. blogunda görmüştüm canım ellerine sağlık :)

      Sil
  4. Emir'in yeni yasini kutlarim, saglikla uzun yasasin. Her daim mutlu olsun insallah. Ellerinize saglik cok guzel hazirlanmissiniz. Sevgilerimle.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canim güzel dileklerin için :)

      Sil
  5. Merhaba,
    İnanın profesyonel organizasyon şirketlerine bu kadar çok para vermeye hiç gerek yok. Ben o hataya bir kere düştükten sonra şimdi süslemelerimi kendim yapıyorum.Çok da güzel oluyor.
    Sizin de ellerinize sağlık, takipteyim, sevgilerle...
    www.neclasolen.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. merhaba canım hoşgeldin,
      kesinlikle çok haklısın bende organizasyon şirketine vermeyi düşünmüştüm ama vazgeçtim elimden geldiği kadar yaparım dedim çok şükür yaptımda bundan sonra ki yaş günlerinde allah izin verirse yine ben yapacağım.. sevgiler :)

      Sil